HELL ENERGY

 A METRO alkoholmentes italbeszállítója

HELL Energy Drink

A márka 2006-ban született és három éven belül Magyarországon piacvezető lett, a nemzetközi energiaital piacon pedig meghatározó szereplővé nőtte ki magát.

A HELL Energy Drink az alig több mint két évtizedes múltra visszatekintő és dinamikusan fejlődő energiaital kategória sikeres fiatal magyar szereplője, a világ egyik leggyorsabban fejlődő FMCG márkája, amit gyors sikere és robbanásszerűen bővülő export piaca is bizonyít. A márka 2006-ban született és három éven belül Magyarországon piacvezető lett, a nemzetközi energiaital piacon pedig meghatározó szereplővé nőtte ki magát. A több országban vezető szerepet betöltő brand 2015-ben már közel 40 országban érhető el. A HELL Energy sikereit a kiváló minőségnek, a márka jó ár-érték arányának, széles körű elérhetőségének (minden országban törekszünk 70%-os disztribúció kiépítésére), a nemzetközi marketing kommunikációs háttérnek, valamint a fogyasztói igényeknek megfelelő pozicionálásnak köszönheti.

A nemzetközi expanzió első lépései között a márka képviseltette magát Európa legnagyobb élelmiszeripari kiállításain, így Kölnben az Anuga-n, Párizsban a SIAL-on és a moszkvai World Food kiállításon is. Utóbbin 2008-ban a „Legjobb új piacra lépő” cégnek járó díjat illetve a „Legjobb energiaital” díját is elnyerte.

Új korszak kezdődött az energiaital kategória életében, hiszen a XXI. század fogyasztói az impulzivitás mellett már nagy hangsúlyt fektetnek a megfelelő ár-érték arányra is. Ennek köszönhető, hogy a HELL energiaitalok értékesítését nem befolyásolták a világgazdasági válság fogyasztási szokásokra vonatkozó ismert hatásai és a márka továbbra is vezető szerepet játszik a kategória mennyiségi növekedésében. A HELL fő értékei a világszínvonalú íz és design mellett, a kiváló ár-érték arány és a vonzó márkaimázs.

 

 

 

 

A HELL ENERGY a korábbi bértöltéssel szemben 2011 tavasza óta a Szikszón megnyílt, csúcstechnológiával felszerelt palackozóüzeméből látja el piacait. Az éves szinten 300 millió fémdoboz palackozására képes egyedi töltősor kapacitása lehetővé teszi, hogy a szikszói üzemben bértöltést is vállaljon a HELL (további információ a www.cofilling.com oldalon). A beruházásnak köszönhetően a világ energiaital-gyártó cégei közül a HELL rendelkezik a legmodernebb saját gyárral.

 

A Szikszón megépült gyár számos más beruházást is a térségbe vonzott, így 2012 nyár végére elkészült a gyárcsarnok mellett egy 6000 négyzetméter alapterületű, 10 dokkoló kapus, rámpakiegyenlítéses rendszerű logisztikai központ az Üvegszikla Kft. projektjeként, amelyben 10 ezer raklapegység fér el és 1400 raklap a napi forgási mennyiség. Az új logisztikai központ kapacitásának nagy részét a HELL ENERGY megrendelési kötik le. A HELL gyárberuházásának következő lépéseként a közel 7000 négyzetméter alapterületű gyártóüzem – amelyben most már a HELL forgalmának döntő hányada saját gyártásban, itthon készül – egy újabb, a legmodernebb technológiát képviselő töltősorral bővült, amely PET palackok töltésére alkalmas. A PET palackos üdítők gyártása 2013 tavaszán indult el, XIXO márkanéven. 2014-ben sem álltak meg a beruházások, az év második felében fejeződött be a több mint 700 millió forint összértékű iparterület-fejlesztését, amelynek eredményeképpen 1,5 km hosszú út és a hozzá tartozó teljes infrastruktúra épült ki a HELL-hez tartozó ipari parkban. A PET palackos gyártás miatt jelentősen megnövekedett gyártási kapacitás kiszolgálása érdekében, illetve a a régióban lévő további cégek érdeklődése miatt az Üvegszikla Kft. 2012-ben átadott regionális logisztikai központját egy új, hasonló méretű csarnokkal tovább bővíti, melynek októberben az alapkövét le is tették. 2014-ben pedig a gyártósor megnövekedett kapacitása tette szükségessé, hogy egy újabb 6000 négyzetméter alapterületű modern logisztikai központot építsen a gyár tőszomszédságában.

 

 

 

 

 

A HELL Energy Drink portfóliójának kialakításban kizárólagos szerep jut a mindenkori fogyasztói igények követésének. A klasszikus (32 mg/100 ml koffein, tutti-frutti íz) mellett olyan versenyképes egyedi kiszerelések és innovatív termékek is elérhetőek, mint az 0,33-as PET vagy az extrém igénybevétel esetére ajánlott HELL Strong termékcsalád. A két egyedi – almás és piros szőlős – íz mellett 2014 tavaszán nagy sikerrel lépett a piacra a kóla ízesítésű, egyedi, arany színű dizájnnal ellátott HELL STRONG COLA. 2012 év végétől rendszeres a limitált szériás újdonságok megjelenése is: az első kiwis ízű HELL IceCool nagy sikerén felbuzdulva már licsi-ananász és áfonya-lime ízek is megjelentek, nyaranta pedig a maracuja és a guava-lime ízű HELL SummerCool-ok hűsítik a fogyasztókat. Az idei téli újdonság a blueberry íz volt, a legújabb SummerCool íz pedig a caiprinha.

A nemzetközi marketing tevékenység kiemelkedő állomása volt az AT&T Williams Forma 1-es csapatával kötött két éves szponzori szerződés, amellyel a HELL ENERGY magyar cégként elsőként, az energiaitalok között pedig másodikként lépett be a Forma 1 világába. Ezután a nemzetközi marketing aktivitás a drift versenyekre koncentrált, a legrangosabb európai versenysorozat, a King of Europe fő támogatója volt a HELL. Emellett a márka itthon is évről-évre aktív a technikai sportok és az autó- és motorsportok területén.

A HELL Energy Drink önálló irodákkal rendelkezik Magyarország és Románia mellett, Cipruson, Görögországban, Bulgáriában, Azerbajdzsánban, de már Oroszországban is, az export piacok pedig legutóbb dél-amerikai országokkal (Chile, Uruguay, Peru, Bolívia) és Svédországgal, valamint Szerbiával és Törökországgal bővültek.

A HELL vállalat és márka sikeres pályafutása alatt számos elismerésben részesült, többek között a Superbrands (2012-2013), a MagyarBrands (2014), az Év Terméke 2012 és a MOMOT 2013 díj, valamint a Pegazus 2014 Díj jelöltjeként, a legdinamikusabban fejlődő magyar vállalkozások 2014-ben összeállított Közép-Magyarország régió piacvezető kategória rangsorában elért eredményei alapján a HELL az öt legjobban teljesítő vállalkozás közé került.

A HELL Energy életében a társadalmi felelősségvállalás is a vállalti magatartás egyik fontos alappillére: évről évre szervez a HELL jótékonysági akciókat és a bajban a rászorulók mellé áll.
 
A HELL energiaital még a piaci átlagnál is gyorsabban, rendkívüli ütemben fejlődik, évről-évre két számjegyű növekedést produkál, így méltán törekszik a világmárka státuszra.

Legyen a beszállítónk
Tudja meg, miért érdemes a METRO beszállítójának lenni.
Bővebben

A METRO és a HELL

A cég alapítása óta együtt dolgozunk a METRO-val (a cég jogelőd vállalkozásaival egyetemben), ami lassan egy 15 éves együttműködést jelent. A legelején ez csupán egyetlen terméket jelentett, most több mint 20 termékkel dolgozunk, négy kategóriában – energiaital, víz, szénsavas üdítő és ice tea – is jelen vagyunk. Az áruházi forgalmon kívül jelentős mennyiséget értékesítünk a METRO-n keresztül HoReCa-ban is, és több benzinkút hálózatot is az áruházláncon keresztül látunk el. A kapcsolat és az együttműködés minden szinten, azaz a top menedzsment, az értékesítő-beszerzői és az áruházi szinten is rendkívül jó, speciális promóciókat csinálunk együtt. Az utóbbi időben a METRO HELL-forgalma jelentős növekedést mutat, a piacvezető energiaital HELL márkából az áruházlánc tavaly megduplázta az eladását.


Bízunk benne, hogy ezt a gyümölcsöző együttműködést a jövőben is folytatni tudjuk, újabb közös sikereket elérve, hiszen a METRO mindig is kiemelt figyelmet fordított a hazai termékeket gyártó vállalatokra.


További ajánlataink
Vásárolni szeretne?
Igényeljen metro kártyát
Ha még nem METRO vásárló, tudja meg, hogyan csatlakozhat hozzánk.
Kártyaigénylés
Korszerű honlapra vágyik?
Hozza létre saját honlapját ingyen
Tudja meg, mennyi lehetősége rejlik honlapkészítő felületünkön.
Bővebben