MyMETRO online fiók
A MyMETRO a Te digitális ügyfélprofilod. Kezelheti vállalkozását, megtekintheti a számlákat, engedélyezheti az alkalmazottak számára a vásárlást kártyák hozzáadásával, vagy módosíthatja adatait.
Már vásárlónk vagy, de még nincs online fiókod?
Hozd létre digitális fiókod
Digitális hozzáférés
Egy fiók minden célra
A MyMETRO minden vásárlásod központja. Itt mindent megtalálsz, amire szükséged van a számláid online eléréséhez.
Előnyök
További MyMETRO funkciók
GYIK
Gyakran ismételt kérdések a MyMETRO-ról
Semmi probléma – csak kattints ide, vagy az Elfelejtett jelszóra a bejelentkezési oldalon.
Ha be vagy jelentkezve a MyMETRO-ba, a Személyes adatok menüpontban módosíthatod e-mail címed vagy jelszavad.
Navigálj a MyMETRO oldalon az „Alkalmazottak és vásárlási engedélyek” részhez, és add hozzá az alkalmazottak nevét és e-mail címét. Ekkor megjelenik egy üzenet, amely végigvezet a regisztrációs folyamaton. A kollégád ezután azonnal kap egy digitális kártyát, ami máris tud használni a METRO Companion applikációban. További információkért kattints ide.
METRO kártyabirtokosonként egy MyMETRO fiók hozható létre. Tehát, ha a cégnél több METRO kártyával rendelkező kolléga van, mindannyian létrehozhatnak MyMETRO fiókot. Te vagy a cég tulajdonosa? Ezután a MyMETRO-n keresztül igényelhetsz extra kártyát kollégáid számára.
Nem, ha több vállalkozáshoz rendelkezel METRO kártyával, akkor mindegyiket egy MyMETRO fiókhoz kapcsolhatod. A weboldalon és az alkalmazásban ezután kiválaszthatod, hogy melyik cég nevében szeretnéd megtekinteni vagy módosítani az adatokat.
Kattints a nevedre a webhely jobb felső sarkában. A menüben válaszd ki a „Cégeim” menüpontot, majd azt a céget, amelynek adatait látni szeretnéd. Az alkalmazásban kattints a profil ikonra a kezdőképernyő jobb felső sarkában a vállalatok közötti váltáshoz.
Jelenleg ez a funkció nem érhető el a MyMETRO-ban. Kérjük, hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 80 50 90 50 telefonszámon, és mi azonnal segítünk.
Kérjük, fordulj Ügyfélszolgálatunkhoz a +36 80 50 90 50 telefonszámon, vagy írj nekünk.
Mielőtt bejelentkezhetnél, szükséged van egy MyMETRO fiókra. Minden METRO kártyatulajdonos regisztrálhat erre a fiókra. Ha már regisztráltál, ellenőrizd, hogy rákattintottál-e az e-mailben kapott aktiváló linkre. Ez az aktiváló link 24 óráig érvényes. Újbóli regisztrációval bármikor kérhetsz új aktiváló linket. Ha már rákattintottál az aktiváló linkre, ellenőrizd, hogy a megfelelő felhasználónevet és/vagy jelszót adtad meg.
Kérjük, ellenőrizd, hogy az e-mail a kéretlen (spam) e-mailek közé került-e. Megakadályozhatod, hogy a MyMETRO e-mailjei spamként legyenek megjelölve, ha hozzáadod a customerservice@metro.tld címet a biztonságos feladók listájához. Ellenőrizd, hogy a helyes adatokat adtad-e meg, ha nem vagy biztos abban, hogy a műveletet újra végre tudod hajtani.
METRO kártyád érvényes marad, miután törölted MyMETRO fiókjod. Szeretettel várunk üzleteinkben.
A MyMETRO fiókon keresztül egyszerűen beállíthatod személyes preferenciáit. Jelentkezz be a webhelyre vagy az alkalmazásba, lépj a „számlák” menüpontra, és töröld a jelölést a „Papír számla nyomtatása fizetéskor” jelölőnégyzetből.
Van még kérdésed?
Írd meg nekünk és megválaszoljuk.
Van még kérdésed?
Írd meg nekünk és megválaszoljuk.