A METRO nagykereskedőként elsőként érdemelte ki az új IFS Logistics szabvány általi tanúsítást

A nagykereskedelmi vállalatok közül Magyarországon a Metro Kereskedelmi Kft. teljesítette először az IFS Logistics Standard legújabb, 2.3-as verziójának elvárásait. A tanúsítvány igazolja, hogy a METRO a korábban is működtetett HACCP rendszeren túlmutató, magasabb szintű élelmiszerbiztonsági és -védelmi szempontoknak felel meg a budakalászi kiszállítási platform tevékenységében.

Az IFS Logistics Standard (Nemzetközi Logisztikai Szabványok) egy nemzetközileg elfogadott, a piacon szabadon elérhető szabványrendszer, ami kifejezetten az ellátási lánc logisztikai szakaszát fogja át és szabályozza. Legújabb, 2.3-as verziója garantálja, hogy a korábban is működtetett HACCP rendszeren felül, magasabb szintű termékbiztonság és -védelem valósul meg a folyamatokban. A szabvány szigorú minőségi és biztonsági követelményei kiterjednek az áru beérkeztetéstől a kiszállítás legutolsó mozzanatáig, teljesen átölelve ezzel az áru kezelését végző logisztikai egység feladatait.

„Nem csak üzleteinkben, hanem az ezekhez kapcsolódó logisztikai szolgáltatásainkban is kiemelt fontosságúnak tartjuk a minőségi kiszolgálást. A budakalászi platform a kiszállítási körzetében több mint 1600 partner kiszolgálásáért felel. Logisztikai hátterét folyamatosan bővítjük és fejlesztjük a piaci igényeknek megfelelően. Az IFS Logistics tanúsítvány pedig transzparenciát ad az egész ellátási láncon belül, továbbá biztosítja a professzionális partnereink magas szintű kiszolgálását – mondta Perendi Endre Péter, a METRO minőségbiztosítási vezetője. „Saját márkás termékeink is tanúsított szállítóktól érkeznek, melyeket a szakértői csapatunk még ezen felül is felügyel, illetve most már a partnerek felé is tanúsított szállítási móddal juttatjuk el a termékeket a budakalászi platformunkról. Az IFS Logistics Standard évenkénti megújítása pedig garantálja a rendszerünk folyamatos fejlődését a jövőben is” – tette hozzá a tanúsítvány kapcsán, ami transzparenciájával egyfajta piaci versenyelőnyt is nyújt a vállalat számára.

Ez a nemzetközileg elfogadott új szabványrendszer egy újabb biztosítékot ad a METRO partnereinek, hogy élelmiszerbiztonsági- és minőségi szempontból megfelelő, vevői elégedettséget kiszolgáló minőségi terméket kapnak, egy professzionális együttműködés keretein belül.

A tavaly bevezetett szigorított feltételek közé tartozik többek között az is, hogy amennyiben a felmérés során kiderül, hogy valamelyik feltételnek mégsem felel meg a vállalat, azt három heten belül orvosolnia, vagy a hiányosságot pótolnia kell.

 

A METRO Kereskedelmi Kft.-ről:

A METRO Kereskedelmi Kft. 1993 óta működik Magyarországon, elsőként lépett be a nemzetközi kereskedelmi vállalatok közül a magyar piacra. Jelenleg 13 áruházzal áll profi vevői szolgálatára az ország számos pontján teljes körű megoldásokat kínálva a kereskedelmi és gasztronómia tevékenységekhez. A METRO Kereskedelmi Kft. Magyarországon több mint 2000 főt foglalkoztat, bruttó árbevétele a 2019/2020-as pénzügyi évben 197 mrd Ft volt. Anyacége, a METRO AG egy vezető nemzetközi nagykereskedelmi vállalat, melynek specialitása a szállodák, éttermek és vendáglátóegységek (HoReCa), valamint az önálló kereskedők igényeinek kiszolgálása. A Társaság 30 országban működik, világszerte több mint 95 ezer főt foglalkoztat. A 2020/21-es pénzügyi évben a METRO 24,8 milliárd eurós árbevételt realizált.

 

További információk, kapcsolat:

Slániczné Molnár Ildikó

marketingkommunikációs vezető

ildiko.molnar@metro.co.hu

+36-70-377-9043