Bocuse d’Or alapanyagok a magyar étlapokon - új vendéglátói kihívást indít a METRO 

Budapest, 2022. április 13. 

A METRO a Bocuse d’Or szakácsverseny támogatásán túl is elkötelezett a magyar gasztronómia fejlesztése iránt. A METRO Gasztroakadémia közösségépítő programja a Bocuse d’Or Európa-bajnokság alapanyagait ajánlja a hazai vendéglátóipari szakembereknek a hazai ínyencek megszólításához.

 

METRO Gasztrokihívás 2022

A magyar csapat nagy sikere után, a Bocuse d’Or Európa-bajnokság alapanyagait felhasználva eljött az ideje annak, hogy a magas minőségű kulináris élmények bármely hazai vendéglátóipari egységbe és konyhába beköltözzenek. Ezen apropóból a METRO kihívásra invitálja a hazai szektor képviselőit, hogy engedjék szabadjára kreativitásukat, és a Bocuse d’Or versenykiírásában szereplő alapanyagokat felhasználva részt vegyenek egy igazán inspiráló kihívásban.

„A kihívással az a célunk, hogy minél szélesebb körben megjelenjenek a magas minőségű alapanyagok a hazai vendéglátóegységekben, és ötletekkel, szakmai képzéseinkkel segítsük a szektor kitartó és alázatos dolgozóit. Fejlődjünk közösen, inspiráljuk egymást, és engedjük szabadjára kreativitásunkat a konyhában.” – jelentette ki Bősze Ákos, a METRO HoReCa fejlesztési vezetője.

 

Saját márkás ajándékcsomag és METRO Gasztroakadémia képzés nyerhető

A METRO kihívásával minden olyan szakácsot szeretne megszólítani, akit inspirálnak a Bocuse d’Or verseny alapanyagai, és ezekből szeretne izgalmas fogásokat alkotni az általa képviselt étterem étlapjára.

 

A kihívásban való részvétel feltételei:

A kihívásban való részvételhez legalább az egyik Bocuse d’Or alapanyagot szükséges felhasználni: a receptnek tartalmaznia kell őzgerincet, őzcombot, kacsamájat, túrót, tejfölt vagy burgonyát. Az elkészült fogásról készült fotóval, illetve a hozzá tartozó receptleírással válik érvényessé a pályázat, melyet e-mailben a kommunikacio@metro.co.hu címre várnak a zsűri tagjai. A pályázati kiírás itt érhető el. A pályázat benyújtásával a pályázó elfogadja a pályázati kiírás szabályait és hozzájárul személyes adatainak a kiírásban részletezett kezeléséhez.

A pályázat benyújtásának határideje:

A pályázati anyagokat 2022. április 30-ig várják, a nyerteseket pedig egy szakértő zsűri fogja kiválasztani, május első hetében. A három nyertest a zsűri e-mailben értesíti.

Nyeremények:

A METRO a beérkezett receptek és fotók közül a három legjobbat választja ki. Az első helyezett egy 100.000 Ft értékű METRO saját márkás ajándékcsomagban, a második egy 50.000 Ft értékű ajándékcsomagban részesül. A METRO Gasztroakadémia mindhárom díjazott számára utalványt biztosít, mely az egyik szabadon válaszható egynapos képzésen való részvételre jogosít.

A beérkezett pályázati anyagokat az alábbi zsűritagok értékelik:

Pohner Ádám, a 2018-as hazai Bocuse d’Or nyertese

Kitzinger Szonja, a Magyar Konyha felelős szerkesztője

Gálicz István, a METRO Gasztroakadémia séfje

 

Inspirációk a Gasztroakadémiától

Motiváció és inspiráció gyanánt a METRO Gasztroakadémia szakértő séfje, Gálicz István, a METRO saját márkák nagykövete, Pohner Ádám és a Gasztoakadémia oktatója, Vidák Zoltán is elkészítették saját fogásaikat. Az előkészítési munkálatok, a sütés-főzés, tehát maga az alkotás, valamint a végeredmény is megtekinthető a sajtóközleményhez csatolt kreatív videóban, illetve digitális receptkönyvben.

 

A METRO Kereskedelmi Kft.-ről:

A METRO Kereskedelmi Kft. 1993 óta működik Magyarországon, elsőként lépett be a nemzetközi kereskedelmi vállalatok közül a magyar piacra. Jelenleg 13 áruházzal áll profi vevői szolgálatára az ország számos pontján teljes körű megoldásokat kínálva a kereskedelmi és gasztronómia tevékenységekhez. A METRO Kereskedelmi Kft. Magyarországon több mint 2000 főt foglalkoztat, bruttó árbevétele a 2019/2020-as pénzügyi évben 197 mrd Ft volt. Anyacége, a METRO AG egy vezető nemzetközi nagykereskedelmi vállalat, melynek specialitása a szállodák, éttermek és vendáglátóegységek (HoReCa), valamint az önálló kereskedők igényeinek kiszolgálása. A Társaság 30 országban működik, világszerte több mint 95 ezer főt foglalkoztat. A 2020/21-es pénzügyi évben a METRO 24,8 milliárd eurós árbevételt realizált.

 

További információk, kapcsolat:

Slániczné Molnár Ildikó

marketingkommunikációs vezető

ildiko.molnar@metro.co.hu

+36-70-377-9043