Magyar tapasztalatai is vannak a METRO AG új vezérigazgatójának
Új vezérigazgatót neveztek ki a METRO AG élére. Philippe Palazzi (47) 2015 júliusa óta tagja a nagyvállalat felsővezetői körének.
A cégcsoport részvényesei tavaly februárban úgy döntöttek, hogy két részre osztják a céget, hogy a két független vállalat még koncentráltabban tudjon saját területeivel foglalkozni. A döntés szerint létrejött egy vezető nagykereskedelmi és élelmiszer-szakértő cég, továbbra is METRO márka név alatt, illetve egy, a szórakoztató elektronika terén európai piacvezető cég, CECONOMY néven. Az így még inkább megerősödött cégcsoport azóta folyamatosan fejlődik, most pedig új vezérigazgatóval folytatja tovább. A 47 éves Philippe Palazzi 20 éve dolgozik a METRO Csoportnál, ez idő alatt több ország leányvállalatáért is felelős volt, többek között Franciaországban, Portugáliában és Spanyolországban. Különböző pozíciókban kamatoztatta tehetségét, korábban az olasz áruházláncot vezette sikeresen, a magyar METRO Nagykereskedelemnek pedig beszerzési vezetője volt.
A METRO vezető nagykereskedelmi és élelmiszer-szakértő, a vállalat 35 országban működik és világszerte több mint 150 000 embert foglalkoztat. A 2015/16-os pénzügyi évben a METRO mintegy 37 milliárd eurós forgalmat bonyolított le. A vállalat a nagy- és kiskereskedelmi ügyfelek regionális és nemzetközi igényeinek megfelelően kínál egyedi megoldásokat. Az olyan értékesítési márkáival, mint a METRO/MAKRO Cash & Carry és a Real, továbbá a szállítási és a digitalizációs szolgáltatásaival a METRO a jövő normarendszerét állítja fel az ügyfélközpontúság, a digitális megoldások és a fenntartható üzleti modellek terén.
További információ: www.metroag.de