Legyen a vásárlónk!

Igényeljen METRO kártyát!

Gyakran ismételt kérdések

Nyitvatartás

Áruházaink nyitva tartása:

Pontos nyitvatartásunkat áruházak szerinti lebontásban itt találja.

Központi ügyfélszolgálatunk nyitva tartása:

Hétfőtől péntekig 8:00-tól 21:30-ig, szombaton 8:30-tól 21:30-ig

A göngyöleg rész nyitva tartása

Kedves Vásárlóink! Szeptember 15-től megváltozott a göngyöleg visszavétel folyamata: Hétköznap 13:00 –tól 21:30 –ig, valamint hétvégén teljes nyitvatartási időben, az áruházban, az ital osztály áruátvételi bejáratánál tudják lebonyolítani a göngyöleg leadását. Hétköznap 6:00 –tól 13:00 –ig továbbra is a göngyölegraktár területén történik a visszaváltás. Továbbá tájékoztatjuk a Kedves Vásárlóinkat, hogy amennyiben 100 darab boros üvegnél többet szeretnének beváltani, szíveskedjenek az adott mennyiségről számlát bemutatni, amely igazolja, hogy a beváltani kívánt göngyöleg kereskedelmi forgalomból származik, azaz a betét- vagy letéti díj előzőleg kifizetésre került. Megértésüket köszönjük!

Benzinkutak nyitvatartása

A METRO áruházak parkolójában található ENVI automata benzinkutak hétfőtől szombatig 6:00-tól 21:30-ig, vasárnap 6:00-tól 21:00-ig tartanak nyitva. Tájékoztatjuk Önöket, hogy az ENVI kutak igénybevételéhez nem szükséges a METRO kártya.


METRO kártya és katalógus

Hogyan igényelhetek kártyát?

Kártya igénylési feltételeinket itt találhatja.

A cégkivonatból illetve a céges papírokból csak fénymásolatom van. Ezt is elfogadják kártyaigénylésnél?

A fénymásolatot nem tudjuk elfogadni, csak eredeti vagy közjegyzővel hitelesített másolattal tudunk kártyát kiállítani az Ön részére.

Nincs semmilyen cégem vagy vállalkozásom. Így is igényelhetek METRO kártyát?

Sajnos nem. A METRO Kereskedelmi Kft. egy nagykereskedelmi áruház, így csak adószámmal rendelkező ügyfelek vásárolhatnak (ez alól kivétel a benzinkút használata, amely METRO kártya nélkül is igénybe vehető).

Igényelhetek több kártyát?

Egy vállalkozás nevére összesen maximum 5 kártyát lehet kérni. Minden kártyán szerepel, a jogosult személy neve, azonban a számla a vállalkozás nevére, címére készül. A kártyák igénylése térítésmentes, semmilyen anyagi vonzata nincs. A kártyák igénylését a vállalkozás/intézmény aláírásra jogosult vezetője kérheti személyesen vagy az általa kiadott kéttanús meghatalmazással bárki intézheti. Az új kártyát az új jogosult csak személyesen veheti át, a személyi igazolványa bemutatásával.

A METRO kártyámmal bármelyik METRO Áruházban vásárolhatok?

Igen. Magyarországon 13 METRO áruház található: 3 Budapesten, Debrecenben, Szegeden, Pécsen, Miskolcon, Szombathelyen, Nyíregyházán, Győrben, Székesfehérváron, Kecskeméten és Budakalászon.

Vásárolhatok akkor is, ha nem hoztam magammal METRO kártyámat?

Igen. A Vevőbejáratnál látogatói kártyát kell kérni, amelyre ráírják a nevét, a címét és a vevőkódját. Ezután probléma nélkül lehet vásárolni.

Hogy járhat le a METRO kártya? Mi a teendő ebben az esetben?

Amennyiben a METRO kártyával két éven át (új kártya igénylés esetében a kiváltást követően egy évig) nem vásárol, akkor a kártya inaktívvá válik. A kártyaigényléshez szükséges dokumentumok bemutatásával vevőbejárati munkatársaink újra aktiválják kártyáját. Ügyintézésre a vállalkozás képviselője vagy általa meghatalmazott személy jogosult.

Elvesztettem a METRO kártyámat. Mi a teendő, hogyan kaphatok másikat?

Amennyiben kártyájával egy éven belül vásárolt áruházainkban, akkor kártyájának pótlását bármelyik METRO áruházban kérheti személyi igazolványa bemutatásával. Ha a METRO kártyával egy éven át nem vásárolt, akkor a kártya inaktívvá vált. Ebben az esetben a kártya pótlásához a Vevőbejáratnál be kell mutatni a kártyaigényléshez szükséges dokumentumokat.

Miért nem kapom meg a METRO újságot?

Az újság rendszeres postázásához legalább egyszeri vásárlás szükséges az elmúlt hónapban (összegtől függetlenül) valamely METRO áruházban. Amennyiben nem kapja meg a METRO újságot, kérjük, ellenőrizze, hogy a METRO kártyán helyes név és cím szerepel-e. Amennyiben nem, kérjük, jelezze ezt az áruház Vevőbejáratán, vagy központi ügyfélszolgálatunkon.

Hogyan változtathatom meg a levelezési címemet?

Levelezési címének módosítását írásban (faxon, e-mail-en, vagy chat-en) kérheti a kártyaszám, régi cím, új cím feltüntetésével. Fax számunk: 06-1/414-1288 E-mail címünk: info@metro.co.hu

Vásárlás és számlázás

Kiskorú gyermekem bevihetem az áruházba?

Igen. Jelenleg nincs érvényben korlátozás, bármilyen korú gyermek beléphet áruházaink területére nagykorú kísérő felügyelete mellett. Mindemellett a nagyfokú targoncás forgalom miatt fokozott figyelmet kérünk.

Hogyan tudom megrendelni azt a terméket, ami a katalógusban úgy szerepel, hogy "Rendelésre"?

Árurendelést leadni kizárólag írásban (faxon a 061/414 -1288 faxszámra vagy e-mailben az info@metro.co.hu e-mail címre), vagy személyesen az áruházban lehet. Amennyiben a rendelni kívánt termék bruttó ára meghaladja a 100.000 Ft-ot, a rendelést csak személyesen, 30% előleg befizetésével lehet leadni.

Kaptam egy jóváíró számlát. Meddig lehet beváltani?

A jóváíró számlákat a kiállítás napjától számított 6 hónapon belül tudja beváltani abban az áruházban, ahol kiállították.

Van lehetőség számlamásolatot kérni, ha elvesztettem a számlámat?

Igen. Kérjük, keresse fel áruházunk üzemvezetését a vásárlói kártyájával és a vásárlás dátumával. Kollégáink kiállítanak az Ön részére egy hiteles másolatot.

Hogyan változtathatom meg a számlázási címet?

Számlázási címének módosítását írásban (faxon vagy e-mail-en) kérheti a kártyaszám, régi cím, új cím feltüntetésével, vagy az áruházunk vevőbejáratán személyesen a változást igazoló dokumentum eredeti példányának bemutatásával. Fax számunk: 06-1/414-1288 E-mail címünk: info@metro.co.hu

Vásároltam egy elektromos gépet, ami elromlott. Bevihetem a hozzám legközelebbi áruházba?

Igen. Ha Önnek úgy kényelmesebb, a hibás, garanciális terméket beviheti bármelyik áruházunkba, ahol kollégáink intézkednek a garanciális márkaszervizbe küldéséről.

Vásároltam egy új elektromos készüléket a METRO-ban. A régi, használt készüléket leadhatom Önöknél?

Természetesen, bármilyen használt elektromos gépet leadhat áruházaink göngyöleg részlegén.


Fizetési módok

Van lehetőség a METRO-ban hitelkártyával és bankkártyával fizetni?

A METRO áruházak a saját kibocsátású utalványokon kívül elfogadja (átváltja) az alábbi kibocsátók utalványait, amennyiben Ön elfogadóhelyként rendelkezik beváltási szerződéssel. Erzsébet utalvány, Posta Paletta, Sodexo. A részleteket megtekintheti itt.

Van lehetőség a METRO-ban hitelkártyával és bankkártáyval fizetni?

Igen, áruházaink a következő kártya típusokat fogadják el: American Express Visa, Visa Electron Maestro Master Card, Master Card electronic.