Pontos nyitvatartásunkat áruházak szerinti lebontásban itt találja.
Központi
ügyfélszolgálatunk nyitvatartása:
Hétfőtől péntekig 8:00-tól 18:30-ig.
A göngyöleg rész
nyitvatartása:
Kedves Vásárlóink! Szeptember 15-től
megváltozott a göngyöleg visszavétel folyamata: Hétköznap 13:00 –tól 21:30 –ig,
valamint hétvégén teljes nyitvatartási időben, az áruházban, az ital osztály
áruátvételi bejáratánál tudják lebonyolítani a göngyöleg leadását. Hétköznap
6:00 –tól 13:00 –ig továbbra is a göngyölegraktár területén történik a
visszaváltás. Továbbá tájékoztatjuk a Kedves Vásárlóinkat, hogy amennyiben 100
darab boros üvegnél többet szeretnének beváltani, szíveskedjenek az adott
mennyiségről számlát bemutatni, amely igazolja, hogy a beváltani kívánt
göngyöleg kereskedelmi forgalomból származik, azaz a betét- vagy letéti díj
előzőleg kifizetésre került. Megértésüket köszönjük!
Benzinkutak
nyitvatartása:
A METRO áruházak parkolójában található ENVI automata benzinkutak nyitva
tarása megegyezik a METRO áruházak nyitvatartásával. Tájékoztatjuk Önöket, hogy
az ENVI kutak igénybevételéhez nem szükséges a METRO kártya.
A cégkivonatból
illetve a céges papírokból csak fénymásolatom van. Ezt is elfogadják kártyaigénylésnél?
Igen. A METRO kártya igényléshez
megfelelő a fénymásolt dokumentumok is. Ez alól egy kivétel van: a két-tanús
meghatalmazásból csak eredeti példányt fogadunk el.
Nincs semmilyen cégem
vagy vállalkozásom. Így is igényelhetek METRO kártyát?
Sajnos hagyományos METRO kártyát nem tud
igényelni, mivel annak igényléséhez rendelkezni kell adószámmal. Azonban nemrég
bevezettük a magánszemélyeknek szóló METRO Gourmet kártyát. Ennek részleteit
megtekintheti itt.
Igényelhetek több
kártyát?
Egy vállalkozás nevére összesen maximum
5 kártyát lehet kérni. Minden kártyán szerepel, a jogosult személy neve,
azonban a számla a vállalkozás nevére, címére készül. A kártyák igénylése
térítésmentes, semmilyen anyagi vonzata nincs. A kártyák igénylését a
vállalkozás/intézmény aláírásra jogosult vezetője kérheti személyesen vagy az
általa kiadott kéttanús meghatalmazással bárki intézheti. Illetve az új
digitális fiókon keresztül, online is meghívhatja ismerőseit, hogy jogosulti
kártyát kaphassanak az Ön vállalkozásához tartozó vevőszám alatt. Az új kártyát
az új jogosult csak személyesen veheti át, a személyi igazolványa bemutatásával,
vagy a regisztráció véglegesítését követően feltöltheti a METRO Companion
alkalmazásba, így digitálisan tárolhatja és használhatja METRO kártyáját.
A METRO kártyámmal
bármelyik METRO Áruházban vásárolhatok?
Igen. Magyarországon 13 METRO áruház
található: 3 Budapesten, Debrecenben, Szegeden, Pécsen, Miskolcon,
Szombathelyen, Nyíregyházán, Győrben, Székesfehérváron, Kecskeméten és
Budakalászon.
Vásárolhatok akkor is,
ha nem hoztam magammal METRO kártyámat?
Igen. A Vevőbejáratnál napijegyet kell kérni, amelyre ráírják a nevét, a
címét és a vevőkódját. Ezután probléma nélkül lehet vásárolni. Töltse le a
METRO Companion alkalmazást, hogy METRO kártyája mindig Önnél legyen, és így
nem kell többet aggódni, hogy otthon felejtette METRO kártyáját!
Hogy járhat le a METRO
kártya? Mi a teendő ebben az esetben?
Amennyiben a METRO kártyával két éven át
(új kártya igénylés esetében a kiváltást követően egy évig) nem vásárol, akkor
a kártya inaktívvá válik. Amennyiben a vállalkozás még él, és szeretné
kártyáját megújítani, akkor a kártyaigényléshez szükséges dokumentumok bemutatása
és egy rövid adategyeztetést követően vevőbejárati munkatársaink újra
aktiválják kártyáját. Ügyintézésre a vállalkozás képviselője vagy általa
meghatalmazott személy jogosult.
Elvesztettem a METRO
kártyámat. Mi a teendő, hogyan kaphatok másikat?
Amennyiben kártyájával 2 éven belül vásárolt áruházainkban, akkor
kártyájának pótlását bármelyik METRO áruházban kérheti személyi igazolványa
bemutatásával. Ha a METRO kártyával 2 éven át nem vásárolt, akkor a kártya
inaktívvá vált. Ebben az esetben a kártya pótlásához a Vevőbejáratnál be kell
mutatni a kártyaigényléshez szükséges dokumentumokat. Töltse le a METRO
Companion alkalmazást, hogy METRO kártyája mindig Önnél legyen, és így nem kell
többet aggódni, hogy elveszíti METRO kártyáját!
Miért nem kapom meg a
METRO újságot?
Amennyiben nem kapja meg a METRO
újságot, kérjük, ellenőrizze, hogy a METRO kártyán helyes név és cím
szerepel-e. Amennyiben nem, kérjük, jelezze ezt az áruház Vevőbejáratán, vagy
központi ügyfélszolgálatunkon. Tájékoztatjuk, hogy a METRO katalógusok
megtekinthetőek online, itt a honlapunkon, vagy a METRO Companion alkalmazásban is. Támogassa Ön is fenntarthatósági
törekvéseinket, és tekintse meg katalógusainkat online. Amennyiben megadja
e-mail címét, úgy Önt elsők közt tájékoztatjuk az új katalógus megjelenéséről,
így Ön sosem marad le akcióinkról! Védjük együtt a környezetet, és legyen
mindig naprakész!
Hogyan változtathatom
meg a levelezési címemet?
Levelezési címének módosítását e-mailben
kérheti a kártyaszám, régi cím, új cím megadásával az info@metro.co.hu e-mail címen.
Hogyan változtathatom
meg az adataimat, elérhetőségeimet, illetve hogyan módosíthatom azok
használatát?
Bármely adatának módosítását e-mailben kérheti a kártyaszám, régi adat, új
adat megadásával, vagy az áruházunk vevőbejáratán személyesen az adat módosító
adatlap kitöltésével. Amennyiben elérhetőségét, vagy annak használatát szeretné
módosítani, akkor kérjük, hogy a régi és új adat mellett szíveskedjék
egyértelműen nyilatkozni az alábbi célokról:
Kérem a
kapcsolattartási adataim és a hozzájuk kapcsolódó hozzájárulásokat az alábbiak
szerint módosítani.
Ezúton kérem Önöket, hogy a 348010XXXXXXXXXXXXXX vevőszámú, XXXXXXXXXX (pl:
Minta Kft) cég, XXXXXXXXXX (pl: Gipsz Jakab) nevű jogosulthoz szíveskedjenek
rögzíteni új e-mail címemet/Mobil számomat:
Régi adat:
Új adat:
Hozzájárulok, hogy a METRO a legjobb ajánlatairól tájékoztatást küldjön
számomra az alábbi csatornákon (megfelelő rész aláhúzandó)
E-mail cím: IGEN / NEM
Mobil szám IGEN
/ NEM
Nyilatkozatom során megismertem, és elfogadtam az adatkezelési tájékoztató
tartalmát.
Továbbá nyilatkozom arról, hogy a cég aláírásra jogosult vezetőjeként a
fent megadott e-mail cím/mobil szám és a hozzá tartozó hozzájárulás egyben a
cég fő kapcsolattartási elérhetősége is!
IGEN / NEM
Továbbá lehetősége van digitális fiókjában egyes adatainak, és a hozzájuk
kapcsolódó hozzájárulásoknak gyors, és egyszerű módosítására. Nincs még
digitális fiókja? A honlap tetején kattintson a Regisztráció gombra, és máris
hozzáférhet és módosíthatja is a korábban megadott adatit, elérhetőségeit, és a
hozzájuk kapcsolódó hozzájárulásokat!
Tájékoztatjuk a Tisztelt Felhasználókat, hogy áruházaink kizárólag a saját,
METRO által fejlesztett, METRO Companion alkalmazásban található, biztonsági
elemekkel ellátott METRO kártyát fogadják el. Az applikáció használatához
mindig aktív internetkapcsolatra van szükség. Képernyőfotóval a kártya nem
helyettesíthető. Illetve tájékoztatjuk Önöket, hogy a megújult METRO Companion
alkalmazásban számos hasznos funkció várja, hogy Ön mindig naprakész legyen!
Nincs még letöltve az új METRO Companion alkalmazás? Semmi gond! Kattintson
az alábbi linkek egyikére, és 2 perc alatt máris élvezheti a METRO Companion applikáció
nyújtotta összes előnyt!
Igen. Jelenleg nincs érvényben korlátozás, bármilyen korú gyermek beléphet
áruházaink területére nagykorú kísérő felügyelete mellett. Mindemellett a
nagyfokú targoncás forgalom miatt fokozott figyelmet kérünk.
Hogyan tudom
megrendelni azt a terméket, ami a katalógusban úgy szerepel, hogy
"Rendelésre"?
Árurendelést leadni kizárólag e-mailben,
az info@metro.co.hu e-mail címre, vagy személyesen az áruházban lehet. Amennyiben a
rendelni kívánt termék bruttó ára meghaladja a 100.000 Ft-ot, a rendelést csak
személyesen, 30% előleg befizetésével lehet leadni.
Kaptam egy jóváíró
számlát. Meddig lehet beváltani?
A jóváíró számlákat a kiállítás napjától számított 6 hónapon belül tudja
beváltani abban az áruházban, ahol kiállították.
Van lehetőség
számlamásolatot kérni, ha elvesztettem a számlámat?
Igen. Kérjük, keresse fel áruházunk vevőszolgálatát a vásárlói kártyájával
és a vásárlás dátumával. Kollégáink kiállítanak az Ön részére egy hiteles
másolatot. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a 6 hónapnál régebbi számla
másolatokat díjfizetés ellenében tudjuk kiadni. Erről érdeklődjön áruházaink
vevőszolgálatán.
Szeretné, hogy számlái mindig kéznél legyenek? Töltse le a MERO Companion
alkalmazást, és váltson e-számlára, így számlái mindig kéznél lesznek.
Megtekintheti számláit (vásárlást követően szinte azonnal) online felületen,
letöltheti pdf formátumban, illetve könnyedén továbbíthatja, ha szükséges, Pl.
a könyvelőjének.
Hogyan változtathatom
meg a számlázási címet?
Számlázási címének módosítását e-mail-ben
kérheti a cég aláírásra jogosult vezetője hivatalos kérelemmel, melyben fel
kell tűntetni a METRO vásárlói kártyaszámot, régi címet, és az új címet, vagy
az áruházunk vevőbejáratán személyesen a változást igazoló dokumentum
bemutatásával. E-mail címünk: info@metro.co.hu
Vásároltam egy
elektromos gépet, ami elromlott. Bevihetem a hozzám legközelebbi áruházba?
Igen. Ha Önnek úgy kényelmesebb, a hibás, garanciális terméket beviheti
bármelyik áruházunkba, ahol kollégáink intézkednek a garanciális márkaszervizbe
küldéséről.
Vásároltam egy új
elektromos készüléket a METRO-ban. A régi, használt készüléket leadhatom
Önöknél?
Természetesen, bármilyen használt elektromos gépet leadhat áruházaink
göngyöleg részlegén.
Fizetési módok
Van lehetőség a
METRO-ban vásárlási utalvánnyal fizetni?
A METRO áruházakban a saját kibocsátású utalványokkal, illetve új
ajándékkártyával is fizethet.
Van lehetőség a
METRO-ban hitelkártyával és bankkártáyval fizetni?
Igen, áruházaink a következő kártya típusokat fogadják el: American Express
Visa, Visa Electron Maestro Master Card, Master Card electronic.