Gyakran ismételt kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések

Nyitvatartás

Áruházaink nyitvatartása:

Pontos nyitvatartásunkat áruházak szerinti lebontásban itt találja.

 

Központi ügyfélszolgálatunk nyitvatartása:

Hétfőtől péntekig 8:00-tól 18:30-ig.

 

A göngyöleg rész nyitvatartása:

Kedves Vásárlóink! Szeptember 15-től megváltozott a göngyöleg visszavétel folyamata: Hétköznap 13:00 –tól 21:30 –ig, valamint hétvégén teljes nyitvatartási időben, az áruházban, az ital osztály áruátvételi bejáratánál tudják lebonyolítani a göngyöleg leadását. Hétköznap 6:00 –tól 13:00 –ig továbbra is a göngyölegraktár területén történik a visszaváltás. Továbbá tájékoztatjuk a Kedves Vásárlóinkat, hogy amennyiben 100 darab boros üvegnél többet szeretnének beváltani, szíveskedjenek az adott mennyiségről számlát bemutatni, amely igazolja, hogy a beváltani kívánt göngyöleg kereskedelmi forgalomból származik, azaz a betét- vagy letéti díj előzőleg kifizetésre került. Megértésüket köszönjük!

 

Benzinkutak nyitvatartása:

A METRO áruházak parkolójában található ENVI automata benzinkutak nyitva tarása megegyezik a METRO áruházak nyitvatartásával. Tájékoztatjuk Önöket, hogy az ENVI kutak igénybevételéhez nem szükséges a METRO kártya.

 

METRO kártya és katalógusok

Hogyan igényelhetek kártyát?

Kártya igénylési feltételeinket itt találhatja.

 

A cégkivonatból illetve a céges papírokból csak fénymásolatom van. Ezt is elfogadják kártyaigénylésnél?

Igen. A METRO kártya igényléshez megfelelő a fénymásolt dokumentumok is. Ez alól egy kivétel van: a két-tanús meghatalmazásból csak eredeti példányt fogadunk el.

 

Nincs semmilyen cégem vagy vállalkozásom. Így is igényelhetek METRO kártyát?

Sajnos hagyományos METRO kártyát nem tud igényelni, mivel annak igényléséhez rendelkezni kell adószámmal. Azonban nemrég bevezettük a magánszemélyeknek szóló METRO Gourmet kártyát. Ennek részleteit megtekintheti itt.      

 

Igényelhetek több kártyát?

Egy vállalkozás nevére összesen maximum 5 kártyát lehet kérni. Minden kártyán szerepel, a jogosult személy neve, azonban a számla a vállalkozás nevére, címére készül. A kártyák igénylése térítésmentes, semmilyen anyagi vonzata nincs. A kártyák igénylését a vállalkozás/intézmény aláírásra jogosult vezetője kérheti személyesen vagy az általa kiadott kéttanús meghatalmazással bárki intézheti. Illetve az új digitális fiókon keresztül, online is meghívhatja ismerőseit, hogy jogosulti kártyát kaphassanak az Ön vállalkozásához tartozó vevőszám alatt. Az új kártyát az új jogosult csak személyesen veheti át, a személyi igazolványa bemutatásával, vagy a regisztráció véglegesítését követően feltöltheti a METRO Companion alkalmazásba, így digitálisan tárolhatja és használhatja METRO kártyáját.

 

A METRO kártyámmal bármelyik METRO Áruházban vásárolhatok?

Igen. Magyarországon 13 METRO áruház található: 3 Budapesten, Debrecenben, Szegeden, Pécsen, Miskolcon, Szombathelyen, Nyíregyházán, Győrben, Székesfehérváron, Kecskeméten és Budakalászon.

 

Vásárolhatok akkor is, ha nem hoztam magammal METRO kártyámat?

Igen. A Vevőbejáratnál napijegyet kell kérni, amelyre ráírják a nevét, a címét és a vevőkódját. Ezután probléma nélkül lehet vásárolni. Töltse le a METRO Companion alkalmazást, hogy METRO kártyája mindig Önnél legyen, és így nem kell többet aggódni, hogy otthon felejtette METRO kártyáját!

 

Hogy járhat le a METRO kártya? Mi a teendő ebben az esetben?

Amennyiben a METRO kártyával két éven át (új kártya igénylés esetében a kiváltást követően egy évig) nem vásárol, akkor a kártya inaktívvá válik. Amennyiben a vállalkozás még él, és szeretné kártyáját megújítani, akkor a kártyaigényléshez szükséges dokumentumok bemutatása és egy rövid adategyeztetést követően vevőbejárati munkatársaink újra aktiválják kártyáját. Ügyintézésre a vállalkozás képviselője vagy általa meghatalmazott személy jogosult.

 

Elvesztettem a METRO kártyámat. Mi a teendő, hogyan kaphatok másikat?

Amennyiben kártyájával 2 éven belül vásárolt áruházainkban, akkor kártyájának pótlását bármelyik METRO áruházban kérheti személyi igazolványa bemutatásával. Ha a METRO kártyával 2 éven át nem vásárolt, akkor a kártya inaktívvá vált. Ebben az esetben a kártya pótlásához a Vevőbejáratnál be kell mutatni a kártyaigényléshez szükséges dokumentumokat. Töltse le a METRO Companion alkalmazást, hogy METRO kártyája mindig Önnél legyen, és így nem kell többet aggódni, hogy elveszíti METRO kártyáját! 

 

Miért nem kapom meg a METRO újságot?

Amennyiben nem kapja meg a METRO újságot, kérjük, ellenőrizze, hogy a METRO kártyán helyes név és cím szerepel-e. Amennyiben nem, kérjük, jelezze ezt az áruház Vevőbejáratán, vagy központi ügyfélszolgálatunkon. Tájékoztatjuk, hogy a METRO katalógusok megtekinthetőek online, itt a honlapunkon, vagy a METRO Companion alkalmazásban is. Támogassa Ön is fenntarthatósági törekvéseinket, és tekintse meg katalógusainkat online. Amennyiben megadja e-mail címét, úgy Önt elsők közt tájékoztatjuk az új katalógus megjelenéséről, így Ön sosem marad le akcióinkról! Védjük együtt a környezetet, és legyen mindig naprakész!

 

Hogyan változtathatom meg a levelezési címemet?

Levelezési címének módosítását e-mailben kérheti a kártyaszám, régi cím, új cím megadásával az info@metro.co.hu e-mail címen.

 

Hogyan változtathatom meg az adataimat, elérhetőségeimet, illetve hogyan módosíthatom azok használatát?

Bármely adatának módosítását e-mailben kérheti a kártyaszám, régi adat, új adat megadásával, vagy az áruházunk vevőbejáratán személyesen az adat módosító adatlap kitöltésével. Amennyiben elérhetőségét, vagy annak használatát szeretné módosítani, akkor kérjük, hogy a régi és új adat mellett szíveskedjék egyértelműen nyilatkozni az alábbi célokról:

Kérem a kapcsolattartási adataim és a hozzájuk kapcsolódó hozzájárulásokat az alábbiak szerint módosítani.

Ezúton kérem Önöket, hogy a 348010XXXXXXXXXXXXXX vevőszámú, XXXXXXXXXX (pl: Minta Kft) cég, XXXXXXXXXX (pl: Gipsz Jakab) nevű jogosulthoz szíveskedjenek rögzíteni új e-mail címemet/Mobil számomat: Régi adat:

Új adat:

Hozzájárulok, hogy a METRO a legjobb ajánlatairól tájékoztatást küldjön számomra az alábbi csatornákon (megfelelő rész aláhúzandó)

E-mail cím: IGEN  / NEM

Mobil szám  IGEN  /  NEM

Nyilatkozatom során megismertem, és elfogadtam az adatkezelési tájékoztató tartalmát.

Továbbá nyilatkozom arról, hogy a cég aláírásra jogosult vezetőjeként a fent megadott e-mail cím/mobil szám és a hozzá tartozó hozzájárulás egyben a cég fő kapcsolattartási elérhetősége is!   IGEN  /  NEM

 

Továbbá lehetősége van digitális fiókjában egyes adatainak, és a hozzájuk kapcsolódó hozzájárulásoknak gyors, és egyszerű módosítására. Nincs még digitális fiókja? A honlap tetején kattintson a Regisztráció gombra, és máris hozzáférhet és módosíthatja is a korábban megadott adatit, elérhetőségeit, és a hozzájuk kapcsolódó hozzájárulásokat!

Adatvédelemmel kapcsolatos további kérdéseivel fordulhat adatvédelmi tisztviselőnkhöz is az adatvedelem@metro.co.hu e-mail címen, illetve bővebb tájékoztatást talál a https://www.metro.hu/adatvedelem oldalon.

 

METRO kártya használata Applikációban

Tájékoztatjuk a Tisztelt Felhasználókat, hogy áruházaink kizárólag a saját, METRO által fejlesztett, METRO Companion alkalmazásban található, biztonsági elemekkel ellátott METRO kártyát fogadják el. Az applikáció használatához mindig aktív internetkapcsolatra van szükség. Képernyőfotóval a kártya nem helyettesíthető. Illetve tájékoztatjuk Önöket, hogy a megújult METRO Companion alkalmazásban számos hasznos funkció várja, hogy Ön mindig naprakész legyen! Nincs még letöltve az új METRO Companion alkalmazás? Semmi gond! Kattintson az alábbi linkek egyikére, és 2 perc alatt máris élvezheti a METRO Companion applikáció nyújtotta összes előnyt!

Letöltöm iPhone-ra!

Letöltöm Androidos telefonra!

 

Vásárlás és számlázás

Kiskorú gyermekem bevihetem az áruházba?

Igen. Jelenleg nincs érvényben korlátozás, bármilyen korú gyermek beléphet áruházaink területére nagykorú kísérő felügyelete mellett. Mindemellett a nagyfokú targoncás forgalom miatt fokozott figyelmet kérünk.

 

Hogyan tudom megrendelni azt a terméket, ami a katalógusban úgy szerepel, hogy "Rendelésre"?

Árurendelést leadni kizárólag e-mailben, az info@metro.co.hu e-mail címre, vagy személyesen az áruházban lehet. Amennyiben a rendelni kívánt termék bruttó ára meghaladja a 100.000 Ft-ot, a rendelést csak személyesen, 30% előleg befizetésével lehet leadni.

 

Kaptam egy jóváíró számlát. Meddig lehet beváltani?

A jóváíró számlákat a kiállítás napjától számított 6 hónapon belül tudja beváltani abban az áruházban, ahol kiállították.

 

Van lehetőség számlamásolatot kérni, ha elvesztettem a számlámat?

Igen. Kérjük, keresse fel áruházunk vevőszolgálatát a vásárlói kártyájával és a vásárlás dátumával. Kollégáink kiállítanak az Ön részére egy hiteles másolatot. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a 6 hónapnál régebbi számla másolatokat díjfizetés ellenében tudjuk kiadni. Erről érdeklődjön áruházaink vevőszolgálatán.

Szeretné, hogy számlái mindig kéznél legyenek? Töltse le a MERO Companion alkalmazást, és váltson e-számlára, így számlái mindig kéznél lesznek. Megtekintheti számláit (vásárlást követően szinte azonnal) online felületen, letöltheti pdf formátumban, illetve könnyedén továbbíthatja, ha szükséges, Pl. a könyvelőjének.

 

Hogyan változtathatom meg a számlázási címet?

Számlázási címének módosítását e-mail-ben kérheti a cég aláírásra jogosult vezetője hivatalos kérelemmel, melyben fel kell tűntetni a METRO vásárlói kártyaszámot, régi címet, és az új címet, vagy az áruházunk vevőbejáratán személyesen a változást igazoló dokumentum bemutatásával. E-mail címünk: info@metro.co.hu 

 

Vásároltam egy elektromos gépet, ami elromlott. Bevihetem a hozzám legközelebbi áruházba?

Igen. Ha Önnek úgy kényelmesebb, a hibás, garanciális terméket beviheti bármelyik áruházunkba, ahol kollégáink intézkednek a garanciális márkaszervizbe küldéséről.

 

Vásároltam egy új elektromos készüléket a METRO-ban. A régi, használt készüléket leadhatom Önöknél?

Természetesen, bármilyen használt elektromos gépet leadhat áruházaink göngyöleg részlegén. 

 

Fizetési módok

Van lehetőség a METRO-ban vásárlási utalvánnyal fizetni?

A METRO áruházakban a saját kibocsátású utalványokkal, illetve új ajándékkártyával is fizethet.

 

Van lehetőség a METRO-ban hitelkártyával és bankkártáyval fizetni?

Igen, áruházaink a következő kártya típusokat fogadják el: American Express Visa, Visa Electron Maestro Master Card, Master Card electronic.

További ajánlataink
ne maradjon le aktuális ajánlatainkról!
Regisztráljon hírlevelünkre
Ön is értesülhet legfrissebb ajánlatainkról.
Hírlevél feliratkozás
korszerű honlapra vágyik?
hozza létre saját honlapját ingyen
Tudja meg, mennyi lehetőség rejlik honlapkészítő felületünkön.
Bővebben