Legyen a vásárlónk!

Igényeljen METRO kártyát!

Minőségpolitika

Központi Irányelvek

A METRO Cash & Carry Hungary egy nemzetközi nagykereskedelmi társaság, melynek célja a fenntartható, nyereséges növekedés. Üzleti tevékenységünk központjában Ügyfeleink állnak, ehhez folyamatosan alkalmazkodó értékesítési irányelveket és stratégiát alakítottunk ki, hogy megfeleljünk változó igényeiknek és mi legyünk az első számú Partnerei a Vásárlóink, a Részvényeseink, az Alkalmazottaink és a Helyi közösségek számára. Ez az irány, az alapja a nemzeti és nemzetközi piacok megértésének és a piaci szereplőknek a környezetvédelem és az erőforrások tükrében. A vállalati kultúránk kulcsfontosságú elemei közé tartozik az átláthatóság és hitelesség. Megértéssel, tisztelettel és nyitottsággal kezeljük a kulturális különbségeket.

Cél és hatály

A minőségpolitika célja, hogy meghatározza a fő irányelveket és felelősségeket a Minőségbiztosítás területén a Központi Irányelvek keretein belül. A politika nemcsak a központi vezetésre, hanem a nagykereskedelmi egységekre is vonatkozik.

Politika

A METRO vállalat szándéka, hogy kiemelt Partnere legyen a Professzionális Ügyfeleknek, azáltal, hogy a termékek és szolgáltatások olyan széles választékát nyújtja, amely megfelel az igényeiknek. Ez a legmagasabb szintje a minőségnek és az értéknek minden piaci szegmensben, nemzetközileg elismert minőségi és környezeti szabványok alkalmazásával, tiszteletben tartva a társadalmi, etnikai felelősség követelményeit és a környezet fenntarthatóságát. Folyamatosan és módszeresen arra törekszünk, hogy fejlesszük rendszereinket és teljesítményünket ezeken a területeken és, hogy a nemzetközi fejlesztés élvonalában legyünk. Ezeket a kötelezettségeinket négy fő elemre építjük
  1. Meghatározzuk és felügyeljük a vonatkozó rendelkezéseket és szabványokat,
  2. biztosítjuk a végrehajtáshoz szükséges erőforrásokat,
  3. a teljesítményt rendszeresen ellenőrizzük és visszajelzést adunk a felelős vezetés számára, valamint
  4. Incidens és Krízis Menedzsment Rendszert működtetünk.

Felelősségek

A METRO Cash & Carry Hungary vezetése felelős a Minőségpolitika fejlesztéséért és betartásáért. A METRO Cash & Carry Hungary Minőségbiztosítási osztálya felelős a Minőségpolitika végrehajtásáért, beleértve, de nem korlátozva az alábbi feladatokat:

  • Kidolgozni és felügyelni a METRO Cash & Carry Hungary Minőségpolitikáját, az általános irányelveket és eljárásokat, valamint az átfogó Minőségbiztosítási dokumentációs rendszert. A teljes rendszernek alkalmazhatónak kell lennie az egész ellátási láncra (szállítóval, termékkel és nagykereskedelmi áruházakra vonatkozóan egyaránt).
  • Az összes szabályzatot és eljárást kommunikálni, oktatni és a bevezetését irányítani.
  • Az összes szabályzatot és eljárás belső auditját kommunikálni és irányítani.
  • A METRO Cash & Carry Hungary Saját márkás termék fejlesztését, minőségét és jogszabályoknak való megfelelőségét biztosítani.
  • Kialakítani és fenntartani egy hatékony Incidens és Krízis Menedzsment Rendszert, amely alapján a problémák és krízis helyzetek megfelelően kezelhetők.
  • Törekedni a folyamatos fejlődésre, megértve Ügyfeleink igényeit, valamint folyamatosan fejleszteni önmagunkat, hogy olyan termékeket és szolgáltatásokat, kínáljunk, amelyek megfelelnek Partnereink elvárásainak.

Budaörs, 2017. március 23.

Horváth Imre
Vezérigazgató