Legyen a vásárlónk!

Igényeljen METRO kártyát!

Vállalati minőségpolitika


A METRO Kereskedelmi Kft. célja, hogy elsőszámú Partnere legyen a Professzionális Ügyfeleknek azáltal, hogy a termékek és a szolgáltatások széleskörű, magas minőségű és biztonságos választékát nyújtsa, amely megfelel az igényeiknek.

Vállalatunk minden dolgozója felelős a vonatkozó jogszabályok, valamint a belső vállalások és útmutatók által meghatározott működési eljárások alkalmazásával és betartásával, tiszteletben tartva a társadalmi, etnikai felelősség követelményeit és a környezet fenntarthatóságát.

Folyamatosan és módszeresen arra törekszünk Ügyfeleink elvárásait megértve, hogy fejlesszük rendszereinket és teljesítményünket ezeken a területeken, ezáltal pedig a hazai és nemzetközi piac élvonalában legyünk.

Irányelveink a minőség folyamatos fejlesztésére:

  • Meghatározzuk és felügyeljük a vonatkozó rendelkezéseket és eljárásokat.
  • Biztosítjuk a végrehajtáshoz szükséges erőforrásokat és szükséges képzéseket.
  • Lehetőséget biztosítunk dolgozóinknak évente, hogy visszajelzést adjanak a vezetés számára és akciótervet készítve törekszünk a dolgozói elkötelezettség növelésére.
  • Kizárólag megbízható és ellenőrzött partnerekkel dolgozunk együtt.

Sajátmárkás és ultra friss termékeink szállítói esetében független fél általi tanúsítást várunk el, termékeinket fejlesztjük, amellyel biztosítjuk azok minőségét és jogszabályoknak való megfelelőségét, figyelembe véve a Vevői visszajelzéseket és igényeket.

  • Teljesítményünket rendszeresen ellenőrizzük, elemezzük - beleértve Vásárlóink visszajelzéseit - és használjuk a Vevőelégedettség növelése érdekében.
  • Digitális és innovatív megoldások bevezetésével optimalizáljuk működésünket és támogatjuk Vásárlóink sikerét.

 

Mottónk: Vevőink sikere a mi sikerünk is!

Budaörs, 2019. 06. 03.

 

Horváth Imre

Vezérigazgató