Müller
Tökéletes ízélmény és kimagasló minőség: ezek megalkotása és fenntartása jelenti a Müller számára az elsődleges célkitűzést a vállalat 1896-os megalakulása óta.
A mai napig családi kézben lévő vállalkozás a családi kisüzemből mára már Európa meghatározó tejtermék gyártójává nőtte ki magát. Számszerűsítve ez több mint 32.000 alkalmazottat, 18 gyártóhelyet és évi 9,2 milliárd Eurós forgalmat jelent a teljes cégcsoportra vonatkoztatva.
A Müller hitvallásában a már-már történelmi hosszúságú múltból fakadó hagyományok, és a jelenlegi üzleti sikereket és méretet lehetővé tevő folyamatos innovációk egymást erősítve járulnak hozzá ahhoz, hogy a Müller márka mindenki számára egyet jelentsen a minőséggel és megbízhatósággal. Ezen értékeknek köszönhetően lehetnek a vásárlók mindig biztosak abban, hogy a Müller márka valami különleges, rendkívül ízletes és igazán minőségi élményt jelent!
Magyarországon a Müller Riso magasan piacvezető a tejberizs kategóriában, és második piaci szereplő a teljes kanalazható tejdesszert kategóriában* – ez az előkelő eredmény hazánkban is bizonyítja a fogyasztók Müller márkába vetett bizalmát. Az alapízek mellett mindig izgalmas, limitált ízvariációk is megjelennek a Müller kínálatában.
A tejberizs mellett számos egyéb kategóriában megtalálhatóak Müller termékek a METRO polcain: a tejital (Müllermilch), jeges kávé (Müller Kaffee) és tejdesszert (Müller Mix és Püding) kategóriákban is megismerhetik a fogyasztók a Müller által, milyen igazán ízletes, magas minőségű terméket fogyasztani.
*Forrás: AC Nielsen 2023