Legyen a vásárlónk!

Igényeljen METRO kártyát!

Viola-Hús Kft, a METRO hentesáru és sertés tőkehúsok beszállítója

Viola-Hús Kft., a győri családi vállalkozás, mely mára a legnagyobb üzletláncok beszállítójává vált.

Az 1886-ban családi vállalkozásként indult győri központú Viola-Hús Kft. működését a „Minőség mindenek felett” elve határozza meg. A régiós üzletek számára elsődleges forrásként szolgáló húsüzem számos nagyon jelentős üzletláncnak is szállít hentesárukat és sertés tőkehúst. Ameyné Viola Beatrix, a Viola-Hús Kft. kereskedelmi irányítója szerint a kiváló minőségű termékek előállítása mellett a megbízhatóság tekinthető a vállalkozás legfőbb erősségének.

Ameyné Viola Beatrixszal, a Viola-Hús Kft. kereskedelmi igazgatónőjével beszélgettünk a modern technológia és a tradicionális ízek találkozásáról, a Metro által megkövetelt magas minőségről és a vállalkozás helyi szerepéről.
_MG_7904
Röviden elmesélné, mi a Viola-Hús Kft. profilja, mikor és hogyan indult a vállalkozás?

A Viola-Hús Kft. profilja alapvetően a hentesárugyártás és sertéshús feldolgozás. A Kft. családi vállalkozás, amely hosszú időszakra tekint vissza: a dédszüleink kezdték a tevékenységet 1886-ban, mely azóta apáról fiúra szállt. Jelenleg Testvérem,
Viola Károly a tulajdonos-ügyvezetője a cégnek és én irányítom a kereskedelmet.
2003-ban a Győri Ipari Parkban megépítésre került a húsüzem, ahol a jelenlegi termelés folyik. Ekkor nyerte el a vállalkozás a mai modern formáját, és ekkortól tudott Győr-Moson-Sopron megyéből tovább terjeszkedni a fejlett logisztikának és a megnövekedett kapacitásnak köszönhetően.

Mi az, ami Ön szerint leginkább jellemzi a Cég stílusát, „személyiségét”?

Mindenképpen a szlogenünkben meghatározott „Minőség mindenek felett” elvhez tartjuk magunkat, tehát nagyon jó minőséget kínálunk közepes, elérhető árszinten. A tradicionális ízvilágot a modern technológia adta előnyökkel ötvözzük. A kiváló minőség mellett pedig a megbízhatóság a legfontosabb a vállalkozás életében. Ezen kívül, szerintem nagyon fontos egy cég életében az a fajta kommunikáció, hogy a Vevő érezze azt, hogy egy biztos hátterű beszállító áll a kereskedő partner mögött.

Mik azok a pillanatok, melyeket a legjobban élvez a munkája során?_MG_7907

Kereskedőként azokat a pillanatokat gondolom meghatározónak a Cég, és a magam életében is, amikor sikerül egy olyan nagy Vevőhöz beszállítóként bejutni, akihez korábban nem nyílt lehetőségünk.
A Metro-nál azok a legjobb pillanatok, amikor új területekre történő beszállítás válik lehetővé ill. amikor új Viola-Hús-termékek kerülnek belistázásra. A hentesárukat először két Áruházba szállíthattuk, majd egy másik bővüléssel bekerültünk három budapesti Metro Áruházba is. Az igazán nagy bővülés a tavalyi évben nyílt meg számunkra, amikor a hentesáruk mellett a Metro-nak megkezdhettük az előhűtött tőkehúsok (vákuumos kiszerelésben) szállítását is. Ezek a meghatározó pillanatok, amik azt igazolják, hogy a kiváló minőségű áru szállításával Vevőink kívánságainak sikerül megfelelni.

Mik voltak azok a pillanatok, melyek büszkévé tették?


Nagyon fontosnak tartjuk, hogy pontosan, kiváló minőséget szállítunk Kollegáink megjelenése és fellépése kifogástalan, hiszen a vevő felé ezzel is kommunikálunk. Az ezekkel a dolgokkal kapcsolatos pozitív visszajelzések megerősítenek minket abban, hogy hosszú távú, korrekt üzleti kapcsolatokat sikerül építenünk.

A Vállalkozás milyen szerepet tölt be Győr város életében?

Családunk egy közismert, tősgyökeres győri család, tehát már Nagyapánk is elismert polgára volt a városnak. Fontos megemlíteni az üzem előnyös földrajzi elhelyezkedését is, hiszen a győri régió nagy, fizetőképes felvevő piaccal rendelkezik. Éppen ezért tudunk a közepes árszinttel előrejutni. A régiós élelmiszer üzletek nagy részét a Viola-Hús Kft látja el hentesáruval és friss sertés tőkehússal, így megbízható forrásként szolgálunk számukra. Fontosnak tartom megemlíteni, hogy helyi munkavállalókkal dolgozunk, büszkék vagyunk arra, hogy nagyon alacsony a fluktuáció a cégnél, vezetőink jól képzett szakemberek.

Mi a következő kitűzött cél, amit még el szeretne érni, és kitűzött vállalkozás elé?


Több nagy cég beszállítójaként az ő növekedésüknek megfelelően tudunk velük együtt bővülni és növekedni. A gépeket és berendezéseket folyamatosan modernizáljuk, kapacitást bővítünk, termékeket fejlesztünk és cikk elemszámot növelünk. A legújabb fejlesztésünk az ötelemes szériában történő aszpikos termékek gyártásának és értékesítésének beindítása.
_MG_7952
Hogy érzi, a METRO-ban partnert talált / találhat a Vállalkozás sikeréhez?


Abszolút partnerre találtunk a Metro-ban, hiszen egyrészt nagyon sok fejlesztést többek között a Metro miatt vittünk véghez. A Metro a Vállalkozás életében első multinacionális partnerként lehetőséget adott nekünk a bemutatkozásra, melynek eredményeképpen a multinacionális cégek piacára beléphettünk, amire büszkék vagyunk. A Vállalkozásnak sokat nyújt a Metro kiszámíthatósága. A beszerzői oldallal történő egyeztetések rövid idő alatt megvalósulnak.
2012 évben a Metro indítványára bekapcsolódtunk az EDI (elektronikus adatcsere) folyamatba, amely segítségével a számlázás és a rendelés is integrált elektronikus rendszeren keresztül történik.
Évente részt veszünk egy Metro által meghatározott auditálási folyamatban, melyen mindig nagyon jól szerepelünk. Ez a külső minősítés internalizálódni fog azáltal, hogy bevezetjük az IFS minőség irányítási rendszert.
Összességében eddig csak pozitív tapasztalatunk volt a Metro áruházzal.
Célunk, hogy a jövőben is sikerüljön folytatni az eredményes együttműködést!