Vállalati minőségpolitika
A METRO Kereskedelmi Kft. célja, hogy elsőszámú Partnere legyen a Professzionális Vevőinknek azáltal, hogy a termékek és a szolgáltatások széleskörű, magas minőségű és biztonságos, jogszabályoknak megfelelő választékát nyújtsa.
Vállalatunk minden dolgozója felelős a vonatkozó jogszabályok, valamint a belső vállalások és útmutatók által meghatározott működési eljárások alkalmazásával és betartásával, tiszteletben tartva a társadalmi, etikai felelősség követelményeit és a környezet fenntarthatóságát.
Folyamatosan és módszeresen arra törekszünk Vevőink elvárásait megértve, hogy fejlesszük rendszereinket és teljesítményünket ezeken a területeken, ezáltal pedig a hazai piac élvonalában legyünk.
Irányelveink a minőség folyamatos fejlesztésére:
- Meghatározzuk és felügyeljük a vonatkozó ügyviteli utasításokat, élelmiszerbiztonsági kézikönyveket és feljegyzéseket.
- Biztosítjuk a végrehajtáshoz szükséges erőforrásokat és képzéseket.
- Lehetőséget biztosítunk dolgozóinknak rendszeresen, hogy visszajelzést adjanak a vezetés számára és ezt felhasználjuk a dolgozói elkötelezettség folyamatos növelésére.
- Kizárólag megbízható és ellenőrzött partnerekkel dolgozunk együtt.
- Sajátmárkás és ultra friss termékeink szállítói esetében független fél általi tanúsítást várunk el, termékeinket fejlesztjük, amellyel biztosítjuk azok minőségét, biztonságosságát és jogszabályoknak való megfelelőségét, figyelembe véve Vevőink visszajelzéseit és igényeit.
- Teljesítményünket rendszeresen ellenőrizzük, elemezzük - beleértve Vevőink visszajelzéseit - és használjuk a Vevőelégedettség növelése érdekében.
- Digitális és innovatív megoldások folyamatos keresésével és alkalmazásával törekszünk működésünk optimalizálására és támogatjuk Vevőink sikerét.
Mottónk: Vevőink sikere a mi sikerünk is!
Budaörs, 2020. 02. 03.
Horváth Imre Philippe Ernoul
Vezérigazgató Operációs Igazgató
Mit is jelent ez a gyakorlatban?
- Meghatározzuk és felügyeljük a vonatkozó rendelkezéseket és eljárásokat.
PÉLDÁUL:
Ügyviteli utasítások, Élelmiszerbiztonsági kézikönyvek és ezek ellenőrzése belső auditok által, amit a Belső Ellenőrzési osztály vagy a Minőségbiztosítási osztály végez jellemzően, de ide érthetjük a nemzetközi ellenőrzéseket és auditokat is
- Biztosítjuk a végrehajtáshoz szükséges erőforrásokat és szükséges képzéseket.
PÉLDÁUL:
megfelelő munkaerő, munkakörnyezet- és eszköz biztosítása, a munkavégzéshez
szükséges tantermi oktatások, gyakorlati képzések és elektronikus tréningek (e-learning), amelyet akár belsős akár külsős oktató is tarthat
- Lehetőséget biztosítunk dolgozóinknak évente, hogy visszajelzést adjanak a vezetés számára és akciótervet készítve törekszünk a dolgozói elkötelezettség növelésére.
PÉLDÁUL:
METRO Hang és Teljesítményértékelés
- Kizárólag megbízható és ellenőrzött partnerekkel dolgozunk együtt.
Sajátmárkás és ultra friss termékeink szállítói esetében független fél általi tanúsítást várunk el, termékeinket fejlesztjük, amellyel biztosítjuk azok minőségét és jogszabályoknak való megfelelőségét, figyelembe véve a Vevői visszajelzéseket és igényeket.
PÉLDÁUL:
Saját márka és Minőségbiztosítási csapat aktívan részt vesz a termékfejlesztésben és hagyja jóvá a szállítókat, termékeket
- Teljesítményünket rendszeresen ellenőrizzük, elemezzük - beleértve Vásárlóink visszajelzéseit - és használjuk a Vevőelégedettség növelése érdekében.
PÉLDÁUL:
Meghatározott teljesítménymutató számok követése
„A Vevő Hangja” (NPS) rendszer használata és az abban tárolt adatok elemzése
- Digitális és innovatív megoldások bevezetésével optimalizáljuk működésünket és támogatjuk Vásárlóink sikerét.
PÉLDÁUL:
ingyenes weboldal készítése vásárlóink részére, United oldal belső kommunikáció elősegítésére, elektromos polccímke, háttérrendszerek fejlesztése, Gordiusz projektek