Legyen a vásárlónk!

Igényeljen METRO kártyát!

METRO „Own Business Day”

2016 októberében világszerte 25 országban indul el a METRO kisvállalkozásokat támogató kezdeményezése, az „OWN Business Day” Program.

A METRO az idei évtől kezdve minden év október 11-ét annak szenteli, hogy felhívja a figyelmet a magánkézben lévő vállalkozások jelentőségére.  Ezen a napon, amely világszerte az „Own Business Day” nevet viseli, a vállalkozások vezetőit és dolgozóit ünnepeljük – azokat az embereket, akik ügyfeleik irányába nagy elhivatottsággal, és kitartó lelkesedéssel fordulnak. 2016 októberében hagyományteremtő céllal, világszerte 25 országban indul útjára a kezdeményezés, mintegy 21 millió vállalkozást megcélozva. 

Emberek milliói látogatnak minden egyes nap olyan magánkézben lévő kisvállalkozásokat, ahol kitüntetett figyelemben részesülnek – legyen szó akár egy barátságos kávéházról, családi vállalkozásban működő panzióról vagy a sarki fodrászról. A METRO Cash & Carry – tisztelegve a tulajdonosok és munkatársaik nap mint nap megnyilvánuló elhivatottsága előtt – ez évtől kezdve egy napot az ő ünneplésüknek szentel. A szándék az, hogy egy olyan globális szintű rendezvény alapjait fektesse le, amely a saját tulajdonban lévő vállalkozások számára biztosítja a megérdemelt figyelmet, valamint támogatja őket abban, hogy olyan kapcsolatokat építsenek ki a hozzájuk hasonlóan szenvedélyes, elhivatott vállalkozások tulajdonosaival, akikkel a későbbiekben kölcsönösen támogathatják egymást.

A METRO az első „Own Business Day”-t 2016. október 11-én rendezi abban a 25 országban, ahol jelen van, 21 millió vállalkozást célozva meg a programmal.

„Személy szerint büszke vagyok arra, hogy a METRO olyan kezdeményezés élére áll, amely a vállalkozások vezetőit és ügyfeleiket közelebb hozza egymáshoz, emellett világszerte népszerűsíti a saját vállalkozásokat.” – mondta Pieter Boone a METRO Cash & Carry globális vezérigazgatója.

„Minden esemény és aktivitás megtalálható lesz a program nemzetközi weboldalán a www.own-business-day.com oldalon. Így például világszerte hét nagyváros forgalmas helyein jelenik majd meg a Metro pop-up élelmiszer-standokkal. Elsődleges célunk, hogy felhívjuk a figyelmet a kampányra, október 11-én pedig maguk a helyi vállalkozások jelennek meg majd saját ajánlataikkal, különleges ételekkel, szolgáltatásaikkal, vagy akár szórakoztató programjaikkal” – egészítette ki a vezérigazgató.

Az eseményt a következő 25 országban rendezik meg: Ausztria, Belgium, Bulgária, Csehország, Franciaország, Hollandia, Horvátország, India, Japán, Kazahsztán, Kína, Lengyelország, Magyarország, Moldávia, Németország, Olaszország, Oroszország, Pakisztán, Portugália, Románia, Szerbia, Szlovákia, Spanyolország, Törökország, Ukrajna.

Ezen a napon országszerte számtalan hazai magánvállalkozás egyedi ajánlatokkal, kedvezményekkel kedveskedik vendégeinek/vásárlóinak. A részletek ide kattintva olvashatóak.

A vállalkozások nélkül nem működne világunk. Világszerte minden egyes nap elhivatottan dolgozó emberek milliói teszik könnyebbé, élhetővé vagy akár fenntarthatóvá életünket azzal, hogy megvalósítják ötleteiket és olyan szolgáltatásokat nyújtanak, amelyekkel kiszolgálják igényeinket. Ők a gazdasági és egyben szociális építőkövei közösségeinknek, mert szolgáltatásaikkal nem csak gazdagítják környezetünket, hanem emberek milliárdjainak adnak munkát. Ezzel a nappal az a célunk, hogy tiszteletünket fejezzük ki e vállalkozások iránt. A METRO feladatának tekinti a magyar vállalkozások fejlődésének támogatását, közvetett módon a munkahely-teremtés elősegítését, valamint a magyar termékek népszerűsítését. Nagykereskedőként szervezetten, tudatosan igyekszünk keresni a beszállítókkal az együttműködési lehetőségeket, felhívni a figyelmet az új termékekre, népszerűsíteni azokat. A hagyományos kereskedés mellett egyre nagyobb felelősségünk a beszállítói, vásárlói magatartás formálásában is. Országos hálózatunknak köszönhetően stabil hátteret tudunk biztosítani a hazai termelőknek, beszállítóknak, és termékeiket több százezer vállalkozáshoz juttatjuk el.” – nyilatkozta Horváth Imre, a METRO Kereskedelmi Kft. Vezérigazgatója.


Szatmáry Kristóf, a Miniszterelnökség Miniszteri Biztosa kiemelte: „A Magyar Kormány nagy örömmel fogad minden olyan kezdeményezést, amely hozzájárul, hogy a hazai vállalkozásokra nagyobb figyelem jusson. Abban vagyunk mindannyian érdekeltek, hogy a magyar kis- és középvállalkozások minél jobban megállják helyüket, ezért szívesen álltam a METRO kezdeményezése mellé, mert minden segítség fontos, amely a helyi vállalkozásokat támogatja céljaik elérésében. Ezek a vállalkozások a gazdaság egyik legfőbb motorjai, a munkavállalók jelentős részét Ők foglalkoztatják.”


METRO Kedvenc Magánvállalkozásom Pályázati felhívás

Magyarországon a METRO 2016. október 11-ével pályázatot hirdet „Kedvenc Magánvállalkozásom” címmel. A versenyben részt vehet minden olyan élelmiszert is árusító bolt vagy vendéglátó egység, amely nem valamelyik (10 boltnál több tagból álló) bolthálózat tagja. A vállalkozásokat arra ösztönözzük, hogy jelentkezzenek, a lakosságot pedig arra, hogy szavazzanak kedvenc helyi vállalkozásukra. A jelöléskor egy rövid ajánlást kell készíteni, hogy miért jelöljük az adott boltot. Az ajánlás lehet szöveges üzenet és videós tartalom egyaránt.
A legtöbb szavazatot kapó kisvállalkozás 10 millió forint értékű kommunikációs támogatási csomagot kap a METRO-tól, melyet saját vállalkozásának népszerűsítésére használhat fel. A szavazók között pedig egy iPhone 7-es telefont sorsolunk ki.