Legyen a vásárlónk!

Igényeljen METRO kártyát!

A METRO Nagykereskedelem története

1993 - A METRO Kereskedelmi Kft. megalakulása, az első áruházak építésének előkészítése.

1994 - Az első két METRO áruház megnyitása ugyanazon a napon, Budaörsön és Ferencvárosban.

1995 - A vidéki terjeszkedés megkezdése, új METRO áruházak nyitása Pécsett és Debrecenben.

1996 - A terjeszkedés tovább folytatódott, újabb áruházak nyíltak Szegeden, Miskolcon és Kelet-Pesten Fót közelében.

1997 - Májusban megnyílt a győri áruház. Az év végére sikerült Magyarország vezető fogyasztási cikk kereskedőjévé válni.

1998 - A METRO Magyar csapata, eddigi sikereinek elismerésképpen kiemelt feladatot kapott, aktív feladatokat kaptak a bolgár METRO áruházak építésében, az első két METRO áruházat 1999. március 18.-án
nyitották meg Szófiában és Plovdivban. A Magyar METRO-kban eközben a fejlődés mellett fejlesztés indult meg. A vevők magasabb szintű kiszolgálása érdekében az áruházak alapterületét bővítették, egyben
megnövelték a kasszazónákat is.

1999 - a nyíregyházi METRO áruház megnyitása, Folytatódott az áruházak bővítése és munkatársak intenzív képzése.

2000 - A ferencvárosi áruház átépítésével létrejött a XXI. Század új áruháztípusa. Nagyobb lett az élelmiszerterület, kialakításra került egy pékség és borcsarnok. Teljesen megváltozott a nem-élelmiszer területek megjelenése. Előtérbe került a multimédia, szélesebbek lettek közlekedő utak, a profi vevőket külön bejárat szolgálta, és a vevőket is szélesebb bejáraton várta az áruház.

2001 - További két új áruház került átadásra, Szombathelyen és Székesfehérváron. További fejlesztések indultak meg Ferencvárosban és Budaörsön, újabb bővítések és a nem-élelmiszer területek átalakítása.

2002 - Nyáron megnyílt a 12. METRO áruház Kecskeméten és ősszel elindult a szegedi áruház átépítése.

2003 - Tavasszal átadásra került a megújult pécsi áruház.

2004 - Nyáron megnyílt a 13. METRO áruház Budakalászon.

2008 - Cégünk tovább folytatja áruházai felújítását, és tovább fejleszti a vevők kiszolgálásának tökéletesítését.

2009 - Két további áruház alakult át a vevői igények magasabb szintű kiszolgálása érdekében (Budakalász és Székesfehérvár).

2010 - A METRO megnyitotta Magyarországon teljesen egyedülálló tudásközpontját, a METRO Vevőakadémiát; illetve elindult az országosan elérhető kiszállítási szolgáltatás is

2011 – A METRO belépett az e-kereskedelem egy újabb szegmensébe, elindult a METRO Facebook és YouTube oldala, emellett megnyílt a www.metroirodaszer.hu webáruház; illetve elindult az első magyarországi, Keszthelyen létesült drive-in ; mind a 13 áruházban elérhetővé vált a METRO egyedülálló édes és sósvízi halkínálata

2014 – A METRO új márkastratégiával reagál a piaci kihívásokra
Húsz év magyarországi és félszáz éves nemzetközi múlt után a Metro úgy érzi, eljött az idő a megújulásra. A nemzetközi kezdeményezésű és kidolgozású a magyar leányvállalat a magyar HoReCa és független kiskereskedelmi szektor kiszolgálója, a SIRHA Budapest, Európa legrangosabb, az iparág egészét megmozgató gasztronómiai kiállításán indította útnak YOU&METRO néven, mint a jubileumi év indító eseménye.