metro műanyag kezdeményezés 2021

METRO műanyag kezdeményezés 2021

kevesebb műanyag, boldogabb vásárlók

Összeállítunk a Plastic Bank nemzetközi szervezettel és a világ legnagyobb márkáival egy közös cél érdekében: csökkentsük a műanyag hulladékot.

Kidolgoztunk egy többéves MŰANYAG KEZDEMÉNYEZÉST azzal a céllal, hogy kezeljük a műanyag hulladék négy fő pillérét: újrafelhasználás, csökkentés, újrahasznosítás és hasznosítás.

2021-ben a műanyag hulladék csökkentésével kapcsolatos tudatosság és oktatás javításával kezdjük, csökkentett műanyag csomagolású termékek népszerűsítésével, valamint az ökoszisztéma támogatásával. Elsődleges célkitűzésünk a műanyag visszanyerése, mielőtt az óceánokba kerülne.

Vásárlóink, akik az akcióban résztvevő termékek közül vásárolnak, egyúttal azokat a projekteket támogatják, amit együttműködő partnerünk, a Plastic Bank, Brazíliában, a Fülöp-szigeteken, Indonéziában, Haitin, és Egyiptomban indított el.

Keresse fenntarthatócsomagolású termékeinket áruházainkban, és támogassa Ön is a műanyag hulladékvisszaszorításának ügyét!

Ariel folyékony mosószer
Dettol kézmosó gél utántöltő
Finish Classic mosogatógép tabletta
Dove tusfürdő
Cif Professional folyékony súrolószer
Lenor öblítő
Silan öblítő
Persil Power Trio kapszula
Coca Cola szénsavas üdítőital
METRO Professional lebomló papírpohár
Rio Mare tonhal saláták
Knorr leves vagy pörkölt ízesítő kocka
METRO Professional fa villa, kés vagy kanál
METRO Professional cukornád tányér
Zewa Natural Soft papír zsebkendő
Nature Box tusfürdő

Tudta,hogy becslések szerint több mint 150 millió tonna műanyag hulladék található ma az óceánokban? Jelentős összefogás nélkül súlyra több műanyag lehet 2050-re az óceánokban, mint hal.*

Tény, hogy a vásárlók egyre jobban tudatában vannak a műanyag szennyezés káros hatásának, és ennek következtében a egyre nagyobb számban bírálják felül vásárlási szokásaikat, így egyre növekszik a kereslet a fenntarthatóbb termékek iránt. Csupán néhány kutatási adat az elmúlt évekből:

 

  • A vásárlók 72%-a hajlandó többet fizetni olyan márkák termékeiért, amelyek támogatják az újrahasznosítást.**
  • A vásárlók 67%-a környezettudatosnak vallja magát.***
  • A vásárlók 74%-a fontosnak tartja a környezetbarát csomagolást.***
  • A magyar vásárlók majdnem 94%-a tisztában van a fenntartható fogyasztással.****

 

Források:

*Ellen Macarthur Foundation, ‘The New Plastics Economy' 2017

** IBM, 'Meet the 2020 Consumers Driving Change', 2020

*** Trivium, 'Global Buying Green Report', 2020

****ONEY, ‘Sustainable Consumption in Europe’, 2019.

a plastic bank szervezetről

A Plastic Bank 2013-ban alakult, alapítói David Katz és Shaun Frankson a mai napig aktív részesei a szervezetnek. Elsősorban műanyag hulladék gyűjtéssel, újrahasznosítással és edukációval foglalkoznak.

 A szervezet közlése szerint a mai napig összesen 21.224.441 kg műanyag hulladékot gyűjtöttek, 499 gyűjtőpontot üzemeltetnek világszerte és több mint 25 000 tagjuk van. Tevékenységüknek hála több mint 1 milliárd műanyag flakonnal kevesebb került az óceánokba.

Kezdeményező:
Együttműködő partnerünk:
Támogatóink:
További ajánlataink
Kíváncsi nagyszerű ajánlatainkra?
akciós katalógusok
Ismerje meg legfrissebb ajánlatainkat az Ön számára.
Katalógusok
Ne maradjon le aktuális ajánlatainkról!
Regisztráljon hírlevelünkre
Ismerje meg a legfrissebb ajánlatainkat.
Hírlevél feliratkozás