metro műanyag kezdeményezés 2021

METRO műanyag kezdeményezés 2021

kevesebb műanyag, boldogabb vásárlók

Összeállítunk a Plastic Bank nemzetközi szervezettel és a világ legnagyobb márkáival egy közös cél érdekében: csökkentsük a műanyag hulladékot.

Kidolgoztunk egy többéves MŰANYAG KEZDEMÉNYEZÉST azzal a céllal, hogy kezeljük a műanyag hulladék négy fő pillérét: újrafelhasználás, csökkentés, újrahasznosítás és hasznosítás.

2021-ben a műanyag hulladék csökkentésével kapcsolatos tudatosság és oktatás javításával kezdjük, csökkentett műanyag csomagolású termékek népszerűsítésével, valamint az ökoszisztéma támogatásával. Elsődleges célkitűzésünk a műanyag visszanyerése, mielőtt az óceánokba kerülne.

Vásárlóink, akik az akcióban résztvevő termékek közül vásárolnak, egyúttal azokat a projekteket támogatják, amit együttműködő partnerünk, a Plastic Bank, Brazíliában, a Fülöp-szigeteken, Indonéziában, Haitin, és Egyiptomban indított el.

Keresse fenntarthatócsomagolású termékeinket áruházainkban, és támogassa Ön is a műanyag hulladékvisszaszorításának ügyét!

Tudta,hogy becslések szerint több mint 150 millió tonna műanyag hulladék található ma az óceánokban? Jelentős összefogás nélkül súlyra több műanyag lehet 2050-re az óceánokban, mint hal.*

Tény, hogy a vásárlók egyre jobban tudatában vannak a műanyag szennyezés káros hatásának, és ennek következtében a egyre nagyobb számban bírálják felül vásárlási szokásaikat, így egyre növekszik a kereslet a fenntarthatóbb termékek iránt. Csupán néhány kutatási adat az elmúlt évekből:

 

  • A vásárlók 72%-a hajlandó többet fizetni olyan márkák termékeiért, amelyek támogatják az újrahasznosítást.**
  • A vásárlók 67%-a környezettudatosnak vallja magát.***
  • A vásárlók 74%-a fontosnak tartja a környezetbarát csomagolást.***
  • A magyar vásárlók majdnem 94%-a tisztában van a fenntartható fogyasztással.****

 

Források:

*Ellen Macarthur Foundation, ‘The New Plastics Economy' 2017

** IBM, 'Meet the 2020 Consumers Driving Change', 2020

*** Trivium, 'Global Buying Green Report', 2020

****ONEY, ‘Sustainable Consumption in Europe’, 2019.

a plastic bank szervezetről

A Plastic Bank 2013-ban alakult, alapítói David Katz és Shaun Frankson a mai napig aktív részesei a szervezetnek. Elsősorban műanyag hulladék gyűjtéssel, újrahasznosítással és edukációval foglalkoznak.

 A szervezet közlése szerint a mai napig összesen 21.224.441 kg műanyag hulladékot gyűjtöttek, 499 gyűjtőpontot üzemeltetnek világszerte és több mint 25 000 tagjuk van. Tevékenységüknek hála több mint 1 milliárd műanyag flakonnal kevesebb került az óceánokba.
Kezdeményező:
Együttműködő partnerünk:
Támogatóink:
További ajánlataink
Kíváncsi nagyszerű ajánlatainkra?
akciós katalógusok
Ismerje meg legfrissebb ajánlatainkat az Ön számára.
Katalógusok
Ne maradjon le aktuális ajánlatainkról!
Regisztráljon hírlevelünkre
Ismerje meg a legfrissebb ajánlatainkat.
Hírlevél feliratkozás