Tisztelt Partnerünk!

 

Köszönjük, hogy ellátogatott oldalunkra, hogy tájékozódjon az adatfrissítésével kapcsolatban.

 

A vonatkozó jogszabályi változások miatt a METRO Kereskedelmi Kft. egy átfogó adattisztítást indított a vevői adatok frissítése érdekében. A METRO kártyához tartozó adatok frissítésének célja elsősorban a számlán szereplő adatok helyessége, valamint, hogy gördülékennyé tegyük a további együttműködésünket vásárlóinkkal.

Kérdéseivel kapcsolatban az alábbiakban adunk tájékoztatást. Amennyiben itt nem talált választ kérdésére, vagy további kérdés merült fel, kérjük, látogasson el áruházunk vevőbejáratára, vagy keresse meg központi ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségeken:

Ügyfélszolgálatunk nyitva tartása:  H-P: 8:00-18:30  

 

Miért van szükség az adatfrissítésre?

Azért van szükség az adatfrissítésre, hogy a számlán az Ön adatai helyesen szerepeljenek a jövőben is, illetve hogy könnyen és gördülékenyen tarthassuk Önnel a kapcsolatot.

 

Az én adataimban nem volt változás, miért kaptam levelet?

Az adatok frissítése akkor is szükséges lehet, hogy ellenőrizzük, hogy minden adat megfelelően van rögzítve. Ha adataiban semmilyen változás nem volt, akkor kérjük, hogy csak erősítse meg, hogy rendszerünkben tárolt adatai megfelelőek. Ez mindössze 1-2 percet vesz igénybe.

 

Az vállalkozásom adószáma hibásan szerepel a számán, de úgy látom, csak elütés történt. Ilyenkor mi a teendő?

Amennyiben adószáma javításra szorul, akkor mindenképp fáradjon be személyesen áruházunk vevőbejáratára, hogy kollégáink javíthassák rendszerünkben, és Ön a jövőben megfelelő számlát kaphasson.

 

A vállalkozásom adataiban változás történt, ami nem érinti az adószámomat. Ilyenkor mi a teendő?

Legyen szó a vállalkozás nevéről, címéről, vagy akár az Ön személyes adataiban bekövetkezett változásról, kérjük, hogy mindenképp végezze el az adatfrissítést áruházaink vevőbejáratán, hogy gördülékeny lehessen a jövőben a cégeink közötti együttműködés.  Illetve a vállalkozás nevére és címére kiállított számlát csak abban az esetben tudja elszámolni, ha az helyes adatokat tartalmaz.

 

Korábbi vállalkozásom megszűnt, de van új vállalkozásom. Használhatom a régi kártyámat?

Ebben az esetben Önnek új METRO kártyát kell igényelnie az új vállalkozására, és ezzel egyidőben a régi kártyáját megszüntetjük, hiszen a vásárláskor kapott számlát csak akkor tudja elszámolni, ha az a helyes adatokkal, a működő vállalkozásra van kiállítva. Gyorsítsa meg új kártya igénylését! Látogasson el a www.metro.hu/kartya oldalra, és igényeljen METRO kártyát online, így áruházunkban Önnek már csak a METRO kártyát kell átvennie. Kérjük, hogy új kártyája átvételekor jelezze áruházi munkatársainknak, hogy régi kártyáját szeretné megszüntetni, így a jövőben nem fog több megkeresést kapni a már megszűnt vállalkozáshoz kapcsoló METRO kártyával kapcsolatban.

 

Korábbi vállalkozásom megszűnt, és nincs új vállalkozásom. Mit tegyek?

Ebben az esetben is különösen fontos, hogy adatait frissítse áruházunkban. Kérjük, hogy látogasson el áruházunkba, ahol a vevőbejáratos kollégák készséggel tájékoztatják Önt arról, hogyan tud a jövőben is áruházainkban vásárolni.

 

A korábbi vállalkozásom működik, de én már nyugdíjba vonultam. Mit tegyek, hogy ezután is vásárolhassak?

Ebben az esetben is különösen fontos, hogy adatait frissítse áruházunkban. Kérjük, hogy látogasson el áruházunkba, ahol a vevőbejáratos kollégák készséggel tájékoztatják Önt arról, hogyan tud a jövőben is áruházainkban vásárolni.

 

Meddig kell elvégeznem az adatfrissítést?

Az adatfrissítésnek konkrét határideje nincs. Annak érdekében, hogy a következő számlája biztosan helyes adatokkal kerüljön kiállításra, azt a következő vásárlása előtt el kell végeznie.

 

Az adatfrissítést telefonon is el tudom végezni, vagy csak az áruházban?

Nem, az adatfrissítést csak személyesen az áruházunk vevőbejáratán tudja elvégezni. 

 

 

Nem talált választ kérdésére? További kérdés merült fel?

Kérjük, látogasson el áruházunk vevőbejáratára, vagy keresse meg központi ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségeken:

info@metro.co.hu

+36-80/50-90-50

Ügyfélszolgálatunk nyitva tartása:  H-P: 8:00-18:30  

 

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az adatfrissítés kapcsán áruházainkban megnövekedhet az ügyintézési idő, így kérjük szíves türelmét! Munkatársaink mindent megtesznek annak érdekében, hogy az ügyintézést gyorsan és hatékonyan végezzék, de ehhez az Ön támogatása és együttműködése is szükséges!

További kérdéseivel is forduljon hozzánk bizalommal! 

 

 

További ajánlataink
Kíváncsi nagyszerű ajánlatainkra?
akciós katalógusok
Ismerje meg legfrissebb ajánlatainkat az Ön számára.
Katalógusok
Vásárolni szeretne?
Igényeljen METRO kártyát
Ha még nem METRO vásárló, tudja meg, hogyan csatlakozhat hozzánk.
Kártyaigénylés